Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Na naše zboží se vztahuje dvouletá záruční doba. Výjimku tvoří kosmetika, která má na svém obalu uvedeno datum spotřeby. Další výjimku tvoří spotřební zboží, které se používáním opotřebovává do takové míry, že ze své podstaty nemůže vydržet dva roky (např.: peelingová rukavice, škrabka na nohy, lufa, apod.). Jestliže nakupujete na IČ (firma nebo živnostník), které je uvedeno na faktuře, pak je záruka jeden rok. Záruční doba začíná dnem, kdy zboží převezmete. Pokud dojde k výměně, počíná se nová záruční doba opět dnem převzetí zboží. Do záruční lhůty se nepočítá čas, po který se vyřizuje reklamace. Na dárky poskytnuté bezplatně k zakoupenému zboží, se záruka nevztahuje. Toto je upraveno darovací smlouvou.

Jak na reklamaci?

  • Vyplňte prosím REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ v tomto odkazu. Pošlete nám jej společně s Vaší fakturou a požadavkem na email: contact@marokanz.cz Pokud je třeba nebo pokud Vás o to požádáme, zašlete nám fotografie na tutéž emailovou adresu.
  • Jestliže to bude nutné, požádáme Vás o zaslání zboží na adresu Jaroslava Foglara 8, Brno 639 00. Pokud posíláte přes Zásilkovnu, zadejte pobočku Reproservis, Křížová, Brno. Pokud jste formulář neposlali emailem, přiložte jej i s fakturou do balíku.

 

Co se bude dít potom?

Reklamaci budeme vyřizovat bezodkladně, nejpozději však v zákonné lhůtě 30ti dnů.

 

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Podle § 1829 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, máte právo odstoupit od kupní smlouvy. To znamená, že zakoupené zboží můžete vrátit, zcela bez udání důvodu. Jen je třeba si pohlídat lhůtu 14ti dnů od přijetí zboží. A své peníze samozřejmě dostanete zpátky, pošleme Vám je na účet. Pokud jste nakupovali na IČ (firma nebo živnostník), které je na daňovém dokladu, potom Vám nárok na odstoupení od smlouvy nevzniká. Zboží Vám také můžeme vyměnit za jiné.

Jak na vrácení zboží?

  • Vyplňte prosím formulář ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY v tomto odkazu. Pošlete nám jej společně s Vaší fakturou a požadavkem na email: contact@marokanz.cz
  • Pošlete nám zboží k vrácení (výměně) na adresu Jaroslava Foglara 8, Brno 639 00. Pokud posíláte přes Zásilkovnu, zadejte pobočku Reproservis, Křížová, Brno. Pokud jste formulář neposlali emailem, přiložte jej i s fakturou do balíku.
  • Zboží je třeba poslat do 14ti dnů ode dne, kdy jste jej obdrželi. Náklady na zaslání zboží k vrácení nesete vy jako kupující.
  • Pokud zboží vyměňujete, dejte nám vědět kód produktu, o který máte zájem. V případě výměny hradíme náklady na znovuzaslání vyměněného zboží my.

 

Co se bude dít potom?

Jakmile nám přijde balíček od Vás, pošleme Vám peníze zpět na účet bezodkladně, nejpozději však do 14ti dnů. Důležité je, aby vrácené zboží bylo kompletní, nepoškozené, bez známek opotřebení nebo používání. Nejlepší je jej poslat v původním obalu. Pokud nám dojde zboží poškozené, můžeme vznést nárok na náhradu. O tom bychom Vás samozřejmě informovali.

 

Potřebujete poradit?

Napište nám: contact@marokanz.cz

nebo zavolejte: 773 11 63 63

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení